Missio Wereldwijd is het publieksblad van
Missio Nederland over missie. Het bald komt tot stand in samenwerking met Kontinente, het missietijdschrift dat Missio in Aken samen met de Duitse missionaire religieuzen uitgeeft. Het verschijnt zes keer per jaar, 36 veelkleurige pagina's dik, in magazineformaat.

De wereld ligt binnen handbereik via internet, radio en televisie, de krant. Maar kennen we elkaar daardoor beter? Wat weten we van medegelovigen in zusterkerken in Afrika of Azië? Wat van hun strijd voor een betere wereld? Missio Wereldwijd wil de wereldkerk een stem geven en onze medegelovigen aan het woord laten. Hun verhaal moet immers worden doorverteld. Het verhaal van hun geloof, van hun strijd tegen armoede, van God die werkt in mensen.
Missio Wereldwijd bevat naast berichten uit de Wereldwijde kerk altijd enkele grote (foto)reportages over missionaire onderwerpen en een aparte educatieve rubriek voor kinderen onder het kopje 'kids'.
Een abonnement kost 10 euro, een los nummer 2,50, inclusief verzendkosten.
bestellen: info@missio.nl